AEX3XIE MINUMAN KURMA COKLAT SEDAP

https://www.youtube.com/watch?v=WN_I4D8DaDU

Untuk sijil halal Aex3xie boleh klik pautan ini sekarang https://ddelightazwien.com/2020/04/03/sijil-halal-aex3xie/

X3C OREOTELLA LAGI SEDAP DARI GALGONA??
.
NAHHH INT3TREE NAK KONGSI RESIPI MINUMAN TERSEDAP DI ALAM SEMESTA!! SENANGG JE NAK BUAT GUYSSS
.
RESIPI X3COREOTELL:
-1cawan susu segar
-2 sudu nutella
-1 keping biskut oreo
-2 sachets Aex3xie
-1 gelas Ais (Untuk Ice blended)
.
Cara Penyediaan:
1. Masukkan secawan susu segar ke dalam pengisar. Setelah itu, masukkan nutella, oreo dan 2 sachet Aex3xie bersama dan kisar sehingga halus.
2. Untuk dihidangkan secara sejuk, kisarkan bersama segelas ais manakala untuk dihidangkan secara panas bolehlah panaskan menggunakan mircrowave atau panaskan di atas dapur.
3. Siap untuk dinikmati… Perghh terangkat wehh!!
.
Pada korang yang kebosanan duduk kat rumah boleh cuba resipi yang sedap ni. Nanti dah siap boleh la muat naik kat media sosial masing masing dgn #X3COREOTELLA !!!
.
Nak dapatkan Aex3xie? Boleh roger kat bawah tu

Klik ini untuk COD
Klik untuk pertanyaan

Business Partner diperlukan... Harga pakej seperti di bawah yer...

Klik gambar ini untuk pertanyaan atau tempahan segera.....terima kasih
https://youtu.be/miny6B6VoCg

X-3ZER SANITIZER TANGAN ANTI KUMAN 99.9%

Mesra kanak2 dan pelajar hingga Dewasa
70% Alkohol
.
.
KANDUNGAN
denatured alcohol
glyceerine
aloe vera barbadensis
fragrance
wangian floral
.
.
KEBAIKAN
antiseptik
membasmi kuman 99.9%
lembut pada kulit
cepat kering
tidak melekit
memberi bau yang segar
sesuai utk kanak2 seawal umur 2 tahun
.
.
CARA GUNA
picit pada tangan dan gosok sehingga kering
tidak perlu di bilas
sesuai utk kegunaan kanak2 seawal umur 2 tahun.
.
.

Memusim wabak ni kita digalakkan untuk jaga kebersihan sebagai langkah mencegah penyakit yang sedang menular sekarang.

Kita ibu Ayah kena prihatin Apakah bahan yang terkandung daLam Hand sanitizer yang anak anak kita gunakan.

Sila cek dan pastikan tahap alcoholnya tidak melebihi 70% yang boLeh menyebabkan kulit anak anak kita kering dan mengelupas jika digunakan.
untuk perhatian ibu ayah sebelum beli.

Kebanyakkan yang ada Di pasaran sekarang tu tak sesuai untuk kanak2 jika kerap gunakan kerana kandungan alcoholnya yang tinggi.

Hati Hati yea semua!!

 

Harga RM10 (MALAYSIA BARAT)

Harga RM12 (SABAH/SARAWAK)

Klik pautan ini sekarang http://www.wasap.my/60123923929.
https://youtu.be/V_251Cbc5dQ

Siapakah yang perlukan sanitiser ini? Lihat jumlah taburan penduduk di bawah di mana warga emas paling ramai meninggal dunia masa Covid 19 tapi anak2 pun perlu dihindari dengan virus yang boleh membunuh ini. 

https://www.youtube.com/watch?v=AkvUSkj6Fy4
Klik gambar ini untuk pertanyaan dan tempahan
Klik gambar ini sekarang untuk tempahan
Pilih mana satu yang anda mahukan?